Kotva


    Rozvrh hodin
    Suplování S
    Suplování T

    Svářečská škola
    Stravování

Odkazy
SPŠ stavební a SOŠ stavební a technická, Ústí nad Labem
Mapa webu
A
A
A

DOBRÁ VOLBA (c) - charakteristika


  • celá myšlenka projektu Dobrá volba© rezonuje závěry Národního kulatého stolu MŠMT, Svazu podnikatelů ve stavebnictví, Úřadu práce, Paktu zaměstnanosti Hospodářské a sociální rady Ústeckého kraje, Strategie středního školství v Ústeckém kraji, Strategie vývoje a dlouhodobá vize nabídky středních škol (verze 10.2), Studie zájmu o profesní skupiny (verze 14.2), Základní obecné priority vývoje středního školství vzhledem k relevanci odborného vzdělávání požadavkům trhu práce (verze 12.4) včetně spolupráce s zřizovatelem naší školy Ústeckým krajem a zřizovatelem základních škol, městem Ústí nad Labem
  • projekt je vytvořen exkluzivně přímo ve spolupráci se zřizovatelem základních škol
  • kooperace je nastavena dle individuálních potřeb a možností každé základní školy
  • výjimečná a dlouhodobá spolupráce naší školy se základními školami
  • naše škola vychází vstříc přímo potřebám závěrečných ročníků každé základní školy
  • veškerou agendu a organizaci zaštiťuje naše škola
  • 1. fáze projektu zahrnuje školy v Ústí nad Labem ve spolupráci s magistrátem statutárního města Ústí nad Labem a Komisí pro školství Rady města Ústí nad Labem
  • základními prvky spolupráce jsou (v rámci ochrany know-how jsou zde uvedeny pouze rámcové referáty):
    • projektové týdny (pro jednotlivé skupiny oborů)
    • turnaje – minikopaná, minibikey atd.
    • projekt pro budoucí architekty
    • systém cesty informačních materiálů
    • propojení možností naší školy se základními školami – technická praktika pro výuku pracovního vyučování, odborné stáže pro pedagogy ZŠ atd.
    • vytvoření společného systému partnerství – ZŠ se v tomto partnerství stává Školou Dobré volby
  • 2. fáze projektu oslovila ZŠ i mimo město Ústí nad Labem, kde byly osloveny další zřizovatelské subjekty
  • 3. fáze projektu (relevantní pro tento stávající školní rok) zahrnuje napojení na aktivity MAP, dále na projekt Systémové řešení vzdělávání na středních a základních školách, realizovaném Ústeckým krajem, firmou Metrostav, naší školou a pěti vybranými základními školami a patří sem i I-KAP, kde škola spolurpacuje se třemi vybranými základními školami